wtorek, 7 sierpnia 2012

rozdział 1 .

- Kurde ! - wymamrotałam gdy usłyszałam warkot ciężarówki czy czegoś tam co zdołało mnie obudzić . Wyjrzałam przez okno a tam stał jakiś gościu i prześliczny chłopak z loczkami . Kurde kocham takich . no nic wzięłam poszłam do łazienki umyłam zęby zrobiłam lekki makijaż ubrałam krótkie spodenki czarne vansy i niebieski top z napisem " Love me , please ? " . Poszłam na dół a tam ta menda siedzi z płatkami i ogląda telewizję .
- Cześć glizdo ! - wydarłam się do Gabi .
- Boooże bo wyleje płatki ! No siema śpiochu .
- wiesz może co się dzieję w domu obok ? To coś mnie obudziło .
- Aaaaa , no jacyś chłopacy SAMI obok nas się wprowadzają . A pro po idziemy dziś do centrum handlowego połazić a potem może do parku , aa i bym zapomniała twój tata kazał przekazać , że wyjeżdża na cały tydzień i kasę ci zostawia i podkreślił masz rozsądnie je wydawać .
- Taaaaaaaaaa oni to jego gadanie . No właśnie widziałam przez okno takiego jednego ładnego . I .. i jest mój zaklepałam go sobie ! Haha !
- Pfff a idź mi ja tam wolę tego blondynka . Słoodki jest .
- Jest tam też blondyn ? Ja widziałam tylko tego z afro na głowie.
- Aaaaaaaaaaaa - przyjaciółka uśmiechnęła się do mnie znacząco i poruszała śmiesznie brwiami .
- dobra ciiicho bądź . ! Idę po płatki . - wzięłam miseczkę podgrzałam mleko i nasypałam sobie masakrycznie dużo płatków . Poszłam w miejsce gdzie przebywa moja przyjaciółka i oglądałyśmy disney channel . Tak wiem dziecinada ale ja kocham to . ^^ Gdy już zjadłyśmy postanowiłam wypróbować swoją nową deskę .. PENNY jest niebieska z pomarańczowymi kółkami jest malutka i zarypiście się na niej jeździ . Założyłam ochraniacze i wyszłam na ulicę . Mamy tam asfalt a za rogiem skate park wiec nie musiałam się przemęczać , żeby tam dotrzeć . Za to Gabi została w chacie i oglądała jakiś film . Pokatowałam trochę slajdy z małej górki i gdy już się wyuczyłam i byłam zmęczona poszłam do domu . Gdy przechodziłam przez furtkę zobaczyłam , że ten buszmen co go rano widziałam przez okno patrzy się na mnie . Uśmiechnęłam się lekko do niego i weszłam do domu .
- Aaaaaaaaaaaaaaaa ! - zaczęłam piszczeć i krzyczeć .
- Jezu ! - wydarła się przestraszona przyjaciółka bo oglądała horror więc jak krzyknęłam przeraziłam ją haha
- Ten loooczek ! Aaaaaaaa
-Boże co znowu ?
- No patrzał się i się do niego uśmiechnęłam .
- hahaha dlatego piszczysz .
- Nooooooooo !
- Boże jaki dzieciak hahaha
- A spadaj , idę pośpiewać biada jak mi wleziesz do pokoju . - Weszłam do siebie i zaczęłam śpiewać - Celine Dion - my heart will go on . Kochałam tą piosenkę . Pospiewałam jeszcze kilka i poszłam na dół miałam ochotę na pizzę  .
- Tej młoda ty dzwoń po pizze a ja zwołam nowych sąsiadów , żeby ich miło przywitać .


---------------------------------------------------------------------------------------------------
jest pierwszy rozdział . Kurde chyba mi nie wyszło . Co o tym sądzicie ? Odpowiedzi w komentarzach proszę . ;) ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz