środa, 8 sierpnia 2012

rozdział 5

- Czyli , że chcesz mieć ze mną dzidziusia . ? - spytał zacieszony Harruś .
- Najpierw to musisz się postarać mnie zdobyć potem to już górki . 
- UUUUUU - Zayn i Lou zrobili chórkiem na co ja się zaśmiałam a Harry zrobił dziwną minę taką jak by wpadł na jakiś pomysł . 
- To idziemy placku ? 
- Tak idziemy . 
- Okej to ja wezmę desię i możemy iść . 
- Ty jeździsz na desce ? 
- Yhm ? A co ? 
- Aaaa to ciebie twedy widzieliśmy na ulicy haha - Zaśmiał się Lou . 
- Boże widzieliście mnie ? matko kochana . 
- Hahaha mi tam się podobało - Wyszczerzył się Harry . 
- dobra placku choć już . - Wzięłam chłopaka za łapkę i poszlismy do mojego domu po desię . Potem ja jechałam trochę próbowałam nauczyć Harrego ale zbytnio mu to nie wychodziło więc postanowiłam , że jutro nauczę go ze spokojem . Przycupneliśmy na ławce w parku a potem usiedliśmy nad brzegiem stawku przy dwóch wierzbach więc prawie nie było nas widać . Postanowiłam poznać go bliżej . 
- A więc Harry 
- Tak Evy ?
- To jakie masz hobby ? 
- A śpiew ogólnie to latanie nago . 
- Ahaaa ciekawie . Też śpiewasz ?
- Taaak , a co ?
- A nie nic . Tak pytam , bo ja uwielbiam wręcz .
- Ja też , ale bardziej jara mnie latanie nago .
- Hahaha boże Harry , to może zaśpiewasz mi coś potem co ?
- Bez problemu . - Gadaliśmy potem jeszcze z 3 godzinki i łaziliśmy po parku . A teraz skierowaliśmy się w stronę domu . Uszykowaliśmy się bo za chwilę Niall z Gabi przyłażą po nas i idziemy do kina .
- Harry co ty robisz ? - spytałam chłopaka bo nigdzie go nie widziałam a słyszałam dziwne dźwięki docierające z kuchni .
- A nie ważne . Potem ci powiem , jak wrócimy to pokażę .. to niespodzianka .
- Ahaaaaa ! to spoko . Dalej rusz tyłek bo Gabi przyszła po nas już . - krzyknęłam do chłopaka widząc jak Niall z Gabi wchodzą do mieszkania .
- To co robiliście moje robaczki ? - spytał zadowolony Harry
- A potem ci powiem - klepnął go w ramię Horanek .
- A pfff no wiesz co , przyjacielowi nie powiesz ?
- Potem cepie .
- To może Gabi oo tak ty mów co jest haha
- Harry ogarnij się no ! Potem ci powiemy bo to niespodzianka . - domyślałam się o co chodzi , ale dobra niech im będzie . W sumie to fajnie już 2 niespodzianka w tym dniu . Potem poszliśmy do kina .


------------------------------------------------------------------------------------------------------
jest 5 , cieszę się, ale zarazem też nie bo jakoś weny nie mam ;C Za niedługo następny . ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz